ISLAMIC DECALS

Thursday, April 3, 2014

Sambungan.....Sweethome Designfloor

Kami adalah kontraktor dalaman yang menyediakan  Vinyl Floor import dari Korea dengan pelbagai jenis ketebalan dan corak warna .

Sweethome Designfloor adalah salah satu produk vinyl asal Korea . Produk ini telah dipasarkan secara meluas di Asia dan kini di Malaysia sangat kaya akan reka bentuk , motif dan warna yang memudahkan pereka untuk mencipta karya yang inovatif . Kami juga bekerja sama dengan beberapa pereka Tempatan untuk memasarkan produk Designflooring

Lantai vinyl merupakan lantai berasaskan PVC dan mempunyai sifat lentur .Ia mempunyai motif unik dan tekstur yang berbeza-beza . Rahsia kekayaan motif yang dimilikinya terletak pada teknologi printing yang menyertai proses pengeluarannya . Sehingga motif boleh dipilih mengikut selera dan amat serupa dengan tekstur asalnya .

Lantai vinyl ini mempunyai sifat fizikal yang lentur , sehingga membuatnya mudah diaplikasikan dan selesa untuk dipijak . Material ini juga dilengkapi dengan bahan antigores . Namun , untuk menjaga keawetannya tetap harus dijaga dari sentuhan benda tajam kerana material ini tetap tak sekeras batu alam maupun siramik.

Dari jenis bahan pada kekuatanya maka vinyl mempunyai ketahanan yang lebih terhadap air kerana vinyl tidak mempunyai watak kayu sama sekali ( tidak berliang dan tahan terhadap air ) .

Khusus yang motif Delight disertai anti bakteria sangat sesuai untuk di Hospital .

Produk Vinyl Flooring boleh diaplikasikan  di :

Hospital / Hospital
Pusat Kesihatan / Sports & Health Center
Tempat Rekreasi & Hiburan / Entertainment Center
Sekolah / Tadika
Tempat Tinggal / Residence
Tempat Ibadah
Pejabat / Office
Showroom & Exhibition
Pusat Perbelanjaan / Retail
Kilang / Factory
dan lain - lain

P. R.O.M.O.S.I  Pra R.A.Y.A  dari serendah RM4.30 kps Cepat! Cepat!!! Hubungi kami di 0192095383 atau Email sweethomeidea.deco@gmail.com.

No comments: